Assalamualaikum pembaca yang dirahmati Allah swt..selamat menunaikan solat jumaat kepada kaum muslimin xkira la di mana anda berada kini...

 Sementara ada waktu lapang ni,boleh saya kongsi kisah suami saya yang sekarang ni dah beransur sihat.Sebenarnya saya pun xde pengalaman sebelum ni,kalau sebelum ni (1 tahun lepas) suami saya sentiasa lemah,sakit2 badan,xaktif sangat,nak bawak keta balik ke Terengganu selama 3 jam pun xboleh..sampaila satu hari badan suami saya terlalu lemah,keras bahagian perut,suami saya menggeletar dan hampir xsedar diri..Bila ke hospital,doktor kata ada masalah angin / uluran.

Dah bermacam2 cara kami berubat..Antaranya berurut,pantang makan dan amalkan habbatus sauda'..Pada ketika tu suami saya xdapat buat kerja hampir 3bulan jugakla..Dalam proses berubat dan berurut tu ade la perubahan..Tapi,lepas 2,3 hari berurut..suami saya sakit pulak..perut terasa keras,makan xlalu..

Keadaan itu berlarutan selama 2 bulan..sampaila kakak saya suggest ambil suplement Shaklee.suami ambil peppermint,garlic dan Alfalfa ketika itu..Alhamdulillah,dengan izin Allah,lepas amalkan suplement bersama makanan sunnah lain,kesihatan suami saya makin hari makin stabil.Sekarang boleh dikatakan sangat2 jarang berurut.Kalau dulu suami saya nak bawak keta selama 3 jam pun xlarat,tapi kini dah berbeza..Alhamdulillah..terbaru suami ke Taman Negara selama 3 hari..

Kini suami mampu melakukan aktiviti yang digemari.

Untuk pulih sepenuhnya memang bukan ambil masa yang singkat..suami saya masih lagi mengamalkan makanan sunnah bersama suplement..kini suami saya mengambil coqhealth untuk kesihatan jantung,chinch tea untuk mengawal kolestrol serta peppermint dan Alfalfa untuk masalah angin..



Misi ke Taman Negara melalui tasik kenyir berjaya..

 Sepanjang berada disana,suami saya membawa suplement sekali..
Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada pembaca semua.Mungkin ramai yang mengalami masalah seperti suami saya.Kita hanya mampu berikhtiar..Allah jua la yang menyembuh.. 

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top